damiensi blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 12.2004

2005
z okazji nowego roku :tu talsen fajw , pozwoliłem sobie zareklamować pięknych i idealnych ludzi oraz ich perfekcyjne i doskonałe prace ! Kochani , elita jest Bogiem ,a Paint – religia ! modlmy się , idżcie w pokoju jotpegiee .
dla ułatwienia – szybsza droga do Boga : link

to juz ten dzień , ta minuta i wskazowka na przystankowym zegarku , to jadące auto chlapiące mnie blotem i ta paczka fajek w kiosku pod pocztą , ta witryna sklepowa i ten gołab srający na nową płyte rynku głównego , ta osoba grająca na grzebyku i TEN ja , jadący do domu tramwajem . Jest grudzień , śnieg gdzieś spierdolil – może bawi się w chowanego ? nie , bo jak co roku pani z prognozy pogody mówi że śnieg dopisze sie do listy skazańców łamania sie opłatkiem . Pomyśl jakie życzenie złożysz choince i karpiowi bez oczu i ości – skonfekcjonowanemu , sprasowanemu , zamrożonemu osobnikowi sztucznych jezior .
Już nie bedzie pierdolenia o konsumpcji , amerykanizacji , klaunizacji życia . Siąde przy stole i będe jadł kluski z makiem i zamykając uszy an rozmowe przypomne sobie okolo 50letniekobiety z tramwaju . Opowiadaly , a raczej relacjonizowały sobie swoje pseudotradycje wigilijne , jedna zatruła się kapusta z grochem , druga rezygnuje z karpia i inwestuje w dorsza , zaś trzecia przytakiwała na epitety o wzdęciach i przezentach dla wnuków . A ty jaki prezent dostanesz pod choinkę ? szalik ? książke Marqueza czy „Pielgrzyma” skanonizowanego autora – filozofa i prekursora współczesnej , mlodej inteligencji słuchającej „klub trójki” i pogodno , oglądającej „nakręconą noc” o ktorejś tam w nocy na którymś tam programie .
Może gwiazdka zarokuje na twoją przyszłość i walnie Ci giftem „Zwał” Shutego albo archiwalnym numerem ha!artu ? i teraz jest koniec (kupcie fajne prezenty)

++++ode mnie dla was bonus >>>


  • RSS